استانبول سلام
0

۷ تا از بهترین هتل های استانبول برای مسافران ایرانی

بهترین هتل های استانبول
بازدید 33

۷ تا از بهترین هتل های استانبول برای مسافران ایرانی

استانبول از جمله شهر های است که بسیار در بین مسافران و گردشگران ایرانی محبوب و مشهور است، خصوصا که برای بازدید از این شهر تاریخی نیازی به دریافت روادید برای گردشگران ایرانی نیست، بسیاری از افراد سفر به این شهر زیبا را جزو اولویت های خود در بین مقاصد خارجی نزدیک ایران قرار میدهند؛ اما موضوع مهمی که برای داشتن سفری با کیفیت و به یاد ماندنی مهم است، انتخاب محل اقامتی مناسب و با کیفیت است تا خود را در طول سفر راحت حس کنید؛ انتخاب یک هتل مناسب یکی از مهم ترین فاکتورهای است که برای داشتن سفری عالی بسیار مهم است، از این جهت اگر که عازم استانبول هستید و یا قصد سفر به این شهر تاریخی را دارید، پیشنهاد میکنیم تا در ادامه این مطلب همراه با مجله آنلاین گردشگری استانبول سلام همراه با ما بمانید.

هتل چر استانبول

این هتل که یکی از هتل های مورد علاقه مسافران تور استانبول بوده در فاصله  ۱۰ دقیقه‌ای با پیاده روی تا خیابان استقلال قرار داشته و با دارای دو استخر روباز و سرپوشیده، اتاق بخار و… بوده و میتوانید با ۱۰ دقیقه رانندگی خود را به موزه ایاصوفیه برسانید.

از جمله امکانات این هتل میتوان به صبحانه، رستوران، سالن بدنسازی، استخر عمومی، خدمات زیبایی همچون پدیکور و مانیکور، اسکراب بدن و… اشاره کرد.

از جمله جاهای دیدنی اطراف این هتل میتوان به برج گالاتا، مرکز خرید جواهر، میدان تکسیم و … اشاره کرد.

آدرس؛ منطقه بی اوغلو، محله حاجی احمد، خیابان کورتولوش دره

هتل شرایتون سیتی سنتر استانبول

یکی از بهترین هتل های استانبول برای اقامت ایرانیان در استانبول هتل شرایتون سیتی سنتر بوده که در قسمت اروپایی این شهر اوراسیایی قرار گرفته است؛ به علت موقعیت جغرافیایی مناسب آن، دسترسی خوبی را به جاهای دیدنی مختلف خواهید داشت؛ از جمله امکانات این هتل ۵ ستاره میتوان به باشگاه بدنسازی، استخر سرپوشیده، حمام ترکی، فروشگاه سوغاتی و… اشاره کرد.

آرس: میدان تکسیم، دولاپدره

هتل الیت ورد استانبول

یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره که مسافران تور استانبول هتل ۵ ستاره از اقامت در آن رضایت بالایی داشته‌اند، هتل الیت ورد استانبول بوده که با داشتن موقعیت جغرافیایی مناسب خود، دسترسی عالی را به مهمانان خود، خصوصا به کمک مترو به دیگر مناطق دیدنی استانبول میدهد.

این هتل با داشتن امکاناتی همچون رستوران، کافه، سالنی مناسب برای برگزاری جلسات، امکانات مخصوص داخل اتاق، مرکز اسپا و ماساژ، سالن بدنسازی، حمام ترکی، استخر سرپوشیده و… میتواند یکی از بهترین انتخاب ها برای مسافرانی باشد که به دنبال اقامتی با کیفیت و به یاد ماندنی به این شهر هستند.

آدرس: میدان تکسیم، خیابان استقلال

هتل هیلتون بومونتی استانبول

یکی از دیگر هتل های ۵ ستاره با رضایت بالایی مسافران ایرانی هتل هیلتون بومونتی استانبول بوده که دسترسی بسیار خوبی را به نقاط اصلی این شهر دیدنی به مهمانان خود میدهد. چشم انداز زیبا و دیدنی از جمله نقاط مثبت این هتل بوده و طراحی و معماری مدرن آن از دیگر ویژگی های جذاب این هتل به شما میرود.

از امکانات این هتل میتوان به باشگاه بدنسازی، سونا، استخر، اتاق بخار، خدمات اسپا، آرایشگاه، رستوران، کافه و… اشاره کرد.

آدرس: منطقه شیشلی

هتل چر استانبول

هتل الیت ورد استانبول

هتل تکسیم گونن استانبول

دسترسی خوب و مناسب این هتل از دلایل محبوبیت آن در بین مسافران ایرانی بوده که دسترسی و رفت و آمد به این هتل را برای مهمانان خود راحت تر کرده است. از آنجایی که در اطراف این هتل رستوران ها و مغازه های خوب و بسیاری قرار گرفته است میتوانید در صورتی که حوصله تان سر رفته باشد از آنها دیدن کنید؛ فضای این هتل به واسطه طراحی آن گرم و دلنشین است و حال و هوایی خانه را به انسان میدهد.

امکانات این هتل شامل اتاق ماساژ، استخر، سونا، خدمات مخصوص معلولین و … میباشد.

آدرس: منطقه تکسیم، خیابان Aydede Cad

هتل دابل تری هیلتون استانبول پیاله پاشا

این هتل در منطقه بی اوغلو قرار داشته و دسترسی عالی را به مراکز مهم این شهر در اختیار مهمانان قرار میدهد؛ باید گفت که این هتل یکی از محبوب ترین هتل های استانبول در بین مسافران و گردشگران استانبول بوده و از جمله جاهای دیدنی که در اطراف این هتل قرار گرفته است میتوان به ماخ دولما باغچه، کاخ بیگلربیگی، موزه پول و … اشاره کرد.

از جمله خدمات این هتل شامل مواردی همچون استخر سرپوشیده، خدمات ماساژ، سونا و جکوزی، باشگاه بدنسازی، رستوران، لاندری، صندوق امانت و… میشو.

آدرس: منطقه بی اوغلو، خیابان Kaptanpasa Mahallesi

هتل الیزیوم استانبول

با اینکه این هتل از دسته هتل های ۵  ستاره استانبول میباشد اما بعضی عقیده دارند که بیشتر مشابه به هتل های ۴ ستاره میباشد، با این حال اما این موضوع به معنای دریافت خدمات نامناسب نخواهد بود؛ این هتل دارای خدمات ماساژ، رستوران، سالن بازی کودکان، زمین تنیس، استخر سرپوشیده، باشگاه بدنسازی، سونا، صندوق امانات و… میباشید و میتوانید از کافه آن برای وقت گذرانی با عزیزانتان استفاده کنید.

دسترسی این هتل به ساحل و دریایی بسفر مناسب بوده و میتوانید از جاهای دیدنی دیگر اطراف آن همچون دولما باغچه، بازار ادویه و مسجد ایاصوفیه دیدن کنید.

آدرس: میدان تکسیم، خیابان Yedikuyular

در انتها

انتخاب محل اقامت در زمان سفر یکی از مهمترین موضوعاتی است که باید در نظر بگیرید چرا که بسیار بر روی کیفیت سفر شما تاثیرگذار خواهد بود، اگر که همچنان هتل مورد نظر خود را پیدا نکرده‌اید میتوانید به بررسی دیگر مقالات مجله آنلاین گردشگری استانبول سلام برای یافتن هتل مورد نظر خود در استانبول بپردازید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید