استانبول سلام
0

معرفی هتل های 5 ستاره استانبول

هتل های لوکس استانبول
بازدید 23

معرفی هتل های 5 ستاره استانبول

استانبول یکی از بهترین مقاصد گردشگری و توریستی در کشور ترکیه بوده که در خود مناطق دیدنی و جاذبه های گردشگری بسیاری را جای داده است، سالانه نیز بسیاری از مسافران را از سر تا سر جهان پذیرای خود میشود که علاقه مند به آشنایی با فرهنگ و آداب این کشور و دیدن از جاذبه های تاریخی و تفریحی آن هستند، اگر که شما هم قصد دارید تا سفری به شهر استانبول در ترکیه داشته باشید، پیشنهاد میکنیم تا حتما مجله آنلاین گردشگری استانبول سلام را برای آشنایی بیشتر با این شهر و داشتن تازه ترین اخبار و اطلاعات آن دنبال کنید، در مقاله امروز از استانبول سلام به یکی از مهمترین و اصلی ترین مواردی که در سفر به استانبول باید در نظر داشته باشید یعنی انتخاب هتل و محل اقامت در استانبول پرداخته‌ایم، پس در ادامه همراه ما باشید.

بهترین هتل های 5 ستاره استانبول

اگر که قصد دارید تا از شهر استانبول یکی از دیدنی ترین شهر های ترکیه دیدن کنید، پیشنهاد میکنیم تا حتما نخست با جاذبه های گردشگری این شهر آشنا شده و به موارد و نکات مهمی که هنگام سفر به استانبول می‌بایست در نظر داشته باشید توجه کنید، یکی از مواردی که هنگام سفر به استانبول باید در نظر داشته باشید انتخاب محل اقامتی مناسب بوده، از این رو در ادامه این مقاله قصد داریم تا شما را با چندتا از بهترین هتل های 5 ستاره استانبول آشنا کنیم؛ با ما همراه باشید.

هتل هالیدی این شیشلی استانبول

یکی از بهترین هتل های 5 ستاره که میتوانید برای ماه عسل خود انتخاب کنید میتواند هتل هالیدی این شیشلی استانبول باشد که در منطقه تکسیم استانبول قرار گرفته است، این هتل دارای امکانات مختلفی همچون حمام سنتی ترکی، استخر، باشگاه بدنسازی، سونا، کافی شاپ، رستوران و…. بوده که برای داشتن یک اقامت به یاد ماندنی در استانبول گزینه‌ای مناسب میتواند به شمار برود.

معرفی هتل های لوکس استانبول

هتل هالیدی این شیشلی استانبول

هتل دیوان استانبول

هتل دیوان در با داشتن دکوراسیون مدرن و جذاب خود در بین مسافران تور استانبول شناخته میشود و در نزدیکی منطقه تکسیم استانبول واقع شده است، این هتل 5 ستاره برای مهمانان خود خدماتی همچون سونا، تجهیزات باربیکیو، حمام ترکی، سالن بدنسازی و.. را در نظر گرفته است.

هتل الیسیوم ام گالری استانبول

هتل الیسیوم ام گالری در نزدیکی میدان تکسیم قرار داشته و یکی از بهترین هتل های 5 ستاره استانبول شناخته میشود؛ تمامی اقامتگاه های این هتل عایق صدا هستند و تمامی موارد مورد نیاز را در خود جای داده‌اند.

از امکانات این هتل میتوان به سونا، استخر، حمام سنتی، باشگاه بدنسازی، خدمات زیبایی، رستوران و …. اشاره کرد.

بهترین هتل های 5 ستاره استانبول

هتل الیسیوم ام گالری استانبول

هتل رادیسون بلو شیشلی استانبول

چنانچه به خرید کردن علاقه دارید بهتر است تا محل اقامت خود را در نزدیکی مراکز خرید انتخاب کنید تا دسترسی راحت تری را به مراکز خرید استانبول داشته باشید؛ هتل رادیسون بلو شیشیلی در یکی از مناطق تجاری این شهر قرار گرفته و به همین خاطر نیز فاصله بسیار کمی را تا مرکز خرید جواهر استانبول دارد.

همچنین این هتل از امکاناتی همچون استخر روباز و سرپوشیده، سالن بدنسازی، جکوزی، سونا، رستوران های بین المللی و ترکی و… برخوردار بوده و اگر که در سفرتان اقدام به اجاره ماشین در استانبول کرده‌اید میتوانید از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنید.

هتل الیت ورلد استانبول

در منطقه بیوگلو استانبول میتوانید هتل الیت ورلد استانبول را برای اقامتی لوکس و مجلل در نظر داشته باشید و از خدمات رایگانی همچون لوازم آرایشی و بهداشتی که در اتاق های قرار دارند استفاده کنید؛ از خدمات این هتل میتوان به سونا، باشگاه بدنسازی، اینترنت رایگان، حمام ترکی و… اشاره کرد؛ همچنین اقامتگاه های این هتل دارای بالکنی با نمای زیبا از شهر بوده که میتوانند اقامت را برای شما لذت بخش تر کنند.

معرفی هتل های 5 ستاره استانبول

هتل الیت ورلد استانبول

هتل سی وی کی پارک بسفرس استانبول

یکی از هتل های لوکس و خوبی که میتوانید در منطقه تکسیم استانبول در آن اقامت داشته باشید هتل سی وی کی پارک بسفروس بوده که در یکی از مناطق لوکس این منطقه قرار دارد؛ اقامتگاه های این هتل به صورت آپارتمان های مجلل بوده که امکانات مورد نیاز شما را برای یک اقامت رویایی در خود جای داده‌اند. از امکانات این هتل میتوان به استخر، باشگاه بدنسازی، استخر، کلاس های یوگا، خدمات زیبایی حمام ترکی و… اشاره کرد.

معرفی هتل در استانبول

هتل سی وی کی پارک بسفرس استانبول

هتل بیز جواهر استانبول

اگر که به خرید علاقه داشته باشید هتل بیز جواهر یکی از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود چرا که تنها با چند دقیقه فاصله می توانید خود را به مرکز خرید استوریا استانبول برسانید؛ هتل بیز جواهر در منطقه گایره تپه استانبول قرار گرفته و دارای استخر سرپوشیده، باشگاه بدنسازی، حمام سنتی ترکی، سونا، رستوران بوفه باز و دیگر امکانات رفاهی برای مهمانان خود میباشد. همچنین که میتوانید به راحتی از حمل و نقل عمومی شهری استفاده کنید.

هتل هیلتون استانبول بومونتی

هتل هیلتون استانبول بومونتی لقب بزرگترین هتل استانبول را از آن خود کرده چرا که با داشتن 829 اتاق یکی از بزرگترین و بهترین هتل های استانبول شناخته مشود، از بین امکانات بی نظیر این هتل که برای مهمان خود در نظر گرفته می توان به حمام ترکی، رستوران های منوی منحصر به فد، استخر آب گرم، استخر روباز و سرپوشیده، سونا، باشگاه بدنسازی و همچنین فروشگاه های مختلفی همچون فروشگاه های سوغاتی، آرایشگاه، اتاق های ماه عسل، امکانات برای مهمانان با محدودیت جسمی، اتاق های VIP، لاندری و … اشاره کرد که این هتل را به یکی از بهترین هتل های استانبول تبدیل کرده است.

در انتها

انتخاب هتل و محل اقامت بسته به بودجه، اولویت ها و علایق شما دارد، از این رو پیشنهاد میکنیم تا حتما پیش از رزرو هتل در استانبول با کمی جستجو و تحقیق مناسب ترین و بهترین مورد را برای اقامت خود در این شهر انتخاب کرده و سپس اقدام به رزرو آن نمایید، برای اینکار نیز کافی است تا همراه مجله آنلاین گردشگری استانبول سلام باشید تا تمامی اطلاعات مورد نیاز خود را برای داشتن اقامتی به یاد ماندنی در استانبول به دست آورید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید