استانبول سلام
0

معرفی بهترین رستوران های استانبول

معرفی بهترین رستوران های استانبول
بازدید 84

معرفی بهترین رستوران های استانبول

ترکیه از کشورهای نزدیک و همسایه ما است که به واسطه نزدیکی، تبدیل به یکی از مقاصد خوب برای سفر و گردش توریستان و گردشگران شده است، یکی از شهر های پر طرفدار و محبوب این کشور در بین مسافران و گردشگران که از سراسر دنیا برای بازدید از این کشور زیبا می‌آیند، استانبول بوده که شهری سات آمیخته از رنگ ها و فرهنگ های مختلفی که در هم ادغام و چنین جنب و جوش زیبا و دیدنی را به وجود آورده‌اند.

وجود همین تنوع باعث آن شده تا در همه وجه های این شهر بتوانید این موضوع را دیده و حتی بچشید!

یکی از جذابیت های سفر به شهر و کشورهای جدید، امکان امتحان و آشنا شدن با خوراکی ها و رسم و رسومات کشور مقصد است، حال اگر که به استانبول سفر کرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم تا در ادامه این مقاله از مجله آنلاین گردشگری استانبول سلام همراه ما باشید تا با چند تا از بهترین رستوران های استانبول که میتوانید در سفر خود برای صرف وعده‌ای خوشمزه به آنها بروید، آشنا شوید.

راهنمای بهترین رستوران استانبول

فرقی ندارد که دنبال چه نوع غذایی هستید، مطمئنا میتوانید در استانبول به راحتی غذایی مورد علاقه خود را پیدا کنید، از گاری ههای دستی در خیابان که به سرو غذاهای سریع و فوق‌العاده خوشمزه مشغول هستند و یا صرف یک وعده کباب خوشمزه در رستوران ها و کباب خانه های استانبول، همچنین از آنجایی که این شهر در نزدیکی دریا قرار دارد همواره  میتوانید از غذاهای دریایی تازه و با کیفیت لذت ببرید. همچنین میتوانید از وعده های غذایی گیاهیی که بسیار در دنیایی حال حاضر پرطرفدار شده‌اند نیز در رستوران های این شهر لذت ببرید.

بهترین رستوران های گیاهی استانبول

با اینکه ترکیه را به عنوان خانه کباب دنیا به واسطه تبلیغاتش میشناسیم، اما باید بدانید که این شهر جزو 10 کشور برتر از بین بیشترین میزان مصرف سبزیجات به اندازه هر نفر میباشد.

جالب است بدانید که بیشتر غذاهای سنتی ترکیه‌ای از یک نسخه  zeytinyağlı( روغن زیتون) بوده که اغلب بدون گوشت طبخ میشوند.

در ادامه قرار است چند تا از بهترین رستوران های استانبول برای گیاه خواران را معرفی کنیم:

راهنمای بهترین رستوران استانبول

بهترین رستوران های ایرانی استانبول

Lokanta Kru

اگر که ب غذاهای گیاهی علاقه دارید، پیشنها میکنیم تا حتما سری به این رستوران  زیبا و فوق العاده خاص بزنید، دکور این رستوران با مرکزیت رنگ سبز تیره رنگ آمیزی شده و برای دیدن منوی آن کافی است تا خود را به پیانویی که در آن قرار دارد رسانده و منو را که یک تخته سیاه بزرگ است را مشاهده کنید، مطمئنا پس از چشیدن طعم غذاهای این رستوران تصورتان از سرآشپز آن شخصی فرتوت با تجربه‌ای بالا حاصل سالیان طولانی تجربه است، اما سرآشپز رستوران شخصی است جوان و با تجربه که با تلاش و هنر غذاهای گوشتی را در مدلی گیاهی به مشتریان خود ارائه میدهد.

آدرس: Teşvikiye, Avukat, Av. Süreyya Ağaoğlu Sk. No:13, 34360 Şişli/Istanbul

Mahatma Café

در نگاه اول مطمئنا یاد جشنواره رنگ هولی هند خواهید افتاد، همانقدر رنگارنگ و همانقدر شاد؛ حتی بشقاب ها و ظرف های سرو  غذا نیز رنگارنگ هستند و میتوانید تجربه‌ای متفاوت و شاد را وعده غذایی خود داشته باشید؛ غذاهای این رستوران  به صورت تلفیقی و صد در صد وگان هستند و شما میتوانید از خوردن غذاهای جذاب و رنگارنگ آن لذت ببرید؛ اگر که در غذا خوردن بسیار محتاط هستید اما هوس شیرینی ها و صبحانه های ترکی را کرده‌اید، این رستوران گزینه مناسب شما خواهد بود.

آدرس: Rasimpaşa, Rasimpaşa Mah. Prof.Dr, Macit Erbudak Sk. No:50/A, 34716 Kadıköy/İstanbul

بهترین رستوران های ایرانی استانبول

اگر که هوس غذاهای ایرانی کرده‌اید و در نزدیکی خود به دنبال پیدا کردن بهترین رستوران های ایرانی هستید، بهتر است تا ادامه این بخش همراه ما بمانید چرا که در ادامه قرار است تا شما را با بهترین رستوران های ایرانی آشنا شوید.

رستوران ریحون استانبول

اگر که همراه خود مهمان خارجی دارید که برای نخستین بار قرار است غذای ایرانی امتحان کند، رستوران ریحون در بی اوغلو استانبول پیشنهاد ما به شماست، این رستوران تمامی مواد اولیه خود را از ایران آورده و توسط سرآشپز با استعداد ایرانی به شیوه اصیل و ایرانی طبخ و سرو میشوند. این رستوران در زمره بهترین رستوران های استانبول قرار داشته و نه تنها در غذا بلکه در تزئینات و دکور آن میتوانید با فرهنگ زیبای ایرانی آشنا شوید. گفتنی است که موسیقی ایرانی در این رستوران همواره در حال پخش است که تجربه‌ای شما از صرف یک .عده اصیل ایرانی را کیفیت می‌بخشد.

آدرس: Tomtom, Yeni Çarşı Cd. No:26, 34433 Beyoğlu/İstanbul, Türkiye

رستوران سفیر استانبول

رستوران  سفیر از منوی ایرانی همراه با غذاهای اصیل و خوشمزه‌ای برخورداز است که همراه با تازه ترین و با کیفیت ترین مواد محلی به شیوه‌ای سنتی و اصیل طبخ و سرو میشوند. برای داشتن تجربه‌ای به یاد ماندنی از صرف غذاهای سنتی ایرانی، رستوران سفیر استانبول میتواند گزینه‌ای بسیار خوب برای مسافران تور استانبول به شمار رود.

آدرس: Merkez, Abide-i Hürriyet Cd no: 171, 34384 Şişli/İstanbul, Türkiye

بهترین رستوران های فست فود استانبول

اگر که به استانبول سفر کردید و به دنبال امتحان غذاهای فست فود به سبک مردم ترکیه هستید، پیشنهاد میکنیم تا ادامه این لیست را دنبال کرده تا با چند تا از فست فود های زنجیره‌ای سالم استانبول آشنا شوید.

بهترین رستوران های گیاهی استانبول

Lokanta Kru

Durumzade

در این رستوران شما میتوانید از غذاهای که با نان تازه پخته شده و سبزیجات تازه که همراه  با گوشت و مرغ باکیفیت طبخ میشوند لذت ببرید.

آدرس: Hüseyinağa, Kamer Hatun Cd. 26/A, 34435 Beyoğlu/İstanbul, Türkiye

Rainbow Cafe & Restaurant

در نقطه از استانبول میتوانید از کافه و رستوران های رنگین کمان دیدن کرده و از غذاهای فست فود و سنتی ترکیه‌ای لذت ببرید؛ گفتنی است که این رستوران از قدیمی ترین فست فود های استانبول بوده که همچنان در بین مسافران و گردشگران تور استانبول محبوب است.

آدرس: نقاط مختلف ترکیه

Falafel House

خانه فلافل استانبول با تخصص ارائه بهترین فلافل ها در این شهر مشغول است که میتوانید برای صرف یک غذای خوشمزه به این فست فود زنجیره‌ای که در سرتاسر استانبول دارای شعبه است مراجعه کنید.

آدرس: نقاط مختلف در استانبول

در آخر

در این مطلب از مجله گردشگری استانبول سلام شما را با چند تا از بهترین رستوران های استانبول که در سفر به این شهر توریستی میتوانید از آنها برای صرف وعده غذایی خوشمزه دیدن کنید، آشنا کردیم، اگر که قصد سفر به این شهر توریستی را دارید، پیشنهاد میکنیم تا با استانبول سلام برای دریافت اطلاعات و  اخبار تازه این شهر همراه شوید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید