استانبول سلام
1

مراکز خرید ارزان استانبول

بازار های ارزان استانبول
بازدید 83

مراکز خرید ارزان استانبول

یکی از خوبی های سفر به استانبول خرید اجناس با کیفیت در مراکز خرید آن بوده که بسیاری از گردشگران و مسافران را به این شهر میکشاند. در واقع خرید کردن یکی از جذابیت های اصلی سفر بوده و اگر که برای تفریح و گردش قصد بازدید از استانبول را دارید باز هم برای خرید حتما سری به مراکز خرید استانبول خواهید زد؛ برای داشتن خریدی با کیفیت و از سوی دیگر خریدی اقتصادی باید علاوه بر اینکه مراکز خرید استانبول را میشناسید با مراکز خرید ارزان استانبول نیز آشنایی داشته باشید.

از آنجایی که استانبول شهری توریستی به شمار میرود حجم و تعداد بالای مراکز خرید در آن موضوعی طبیعی است ولی با توجه به مدت زمان محدود سفر و تور استانبول بازدید و سر زدن به تمامی آنها قطعا ممکن نخواهد بود، پس بهتر است تا پیش از سفر با آنها آشنا شده و بازار های که قصد بازدید از آنها را دارید برای تامین موارد مورد نیاز خود شناسایی کرده تا سفری با کیفیت تر و برنامه ریزی شده تری را تجربه کنید.

در ادامه این مطلب از مجله آنلاین گردشگری  استانبول سلام قصد داریم تا شما را با چند تا از ارزان ترین مراکز خرید استانبول آشنا کنیم.

مراکز خرید ارزان استانبول کدام است؟

یکی از مهم ترین و پرتکرار ترین پرسش های مسافران تور قشم این است که ارزان ترین مراکز خرید استانبول  کدام ها هستند؟ و از کجا میتوان خریدی ارزان در استانبول داشت؟ برای پاسخ به این سوال پیشنهاد میکنیم تا در ادامه با همراه شوید و با چند تا از ارزان ترین مراکز خرید استانبول آشنا شوید.

بازار بزرگ استانبول

بازار بزرگ استانبول را میتوان معدنی برای خرید محصولات صنایع دستی و محصولات اصیل ترکیه دانست؛ بازار بزرگ استانبول یک بازار سرپوشیده است و به قدری وسعت دارد که نمیتوانید در یک بازدید تمام آن را بگردید؛ بیشتر محصولات این بازار نماد و معرفی از فرهنگ و تاریخ ترکیه هستند و از این رو گزینه خوبی برای آشنایی با فرهنگ مردم ترکیه و خرید سوغات این کشور به حساب می‌آید.

دسترسی به بازار بزرگ با قدمت استانبول از هر جایی از استانبول آسان بوده و تنها نیاز است تا با استفاده از تراموای شهر خود را به ایستگاه مسجد بایزید برسانید.

محصولاتی که در این بازار میتوانید تهیه کنید همانطور که گفته شد از صنایع دستی، فرش و منسوجات ترکیه تا لباس های سنتی و اشیا عتیقه که نمادی از فرهنگ و مردم این کشور است میباشد؛ لازم به ذکر است با اینکه میتوانید در دیگر مراکز خرید نیز صنایع دستی ترکیه را تهیه کنید اما در بازار بزرگ با ارزان ترین قیمت میتوانید این سوغات و کالاهای نفیس را خریداری کنید.

در کنار خرید محصولات ارزان میتوانید از جاذبه های دیدنی اطراف این بازار نیز دیدن کنید.

مرکز خرید بزرگ استانبول

بازار بزرگ استانبول

مرکز خرید اوت لت اپتیموم استانبول

یکی از مراکز خرید ارزان دیگر در استانبول مرکز خرید اوت لت اپتیموم بوده که به غیر از خود دارای دو شعبه دیگر در شهر های ازمیر و آنکارا میباشد. با اینکه این مرکز خرید از مراکز خرید ارزان استانبول محسوب میشود اما میتوانید در آن اجناس برند های معروف و مطرحی همچون آدیداس و نایک را پیدا کنید، علت ارزان بودن این اجناس نیز به خاطر این است که محصولات خارج از فصل برای فروش هستند، مثلا در تابستان، میتوانید محصولات بهاره را با قیمتی ارزان تر پیدا کرده و برای کالاهای به غیر از لباس عموما به علت ایرادات جزئی با قیمت ارزان تری به فروش میرسند و میتوانید با پرداخت هزینه‌ای کمتر جواهرات، عطر و ادکلن و… با کیفیت را تهیه کنید.

گفتنی است در این مرکز خرید امکانات تفریحی وجود نداشته اما میتوانید از کافه و رستوران های که در آن وجود دارد برای از بین بردن خستگی و صرف وعده‌ای خوشمزه استفاده کنید.

مراکز خرید ارزان استانبول

مرکز خرید اوت لت اپتیموم استانبول

مرکز خرید ویاپورت مارینا استانبول

یکی از بهترین و ارزان ترین مراکز خرید استانبول، مرکز خرید ویاپورت مارینا بوده که یک جزء کوچک از مجموعه بزرگ تفریحی و گردشگری ویاپورت مارینا محسوب میشود، این مرکز خرید گزینه‌ای مناسب برای کسانی است که در منطقه ساحلی توزلا استانبول اقامت دارند.

در مرکز خرید ویاپورت میتوانید به خرید تقریبا هر آنچیزی که نیاز دارید بشوید، از لباس های با کیفیت گرفته تا عطر های اصل و باکیفیت با قیمتی ارزان و به صرفه.

مرکز خرید ویاپورت مارینا در کنار دریایی مرمره بوده و میتوانید بعد از اتمام خرید خود از آن دیدن کرده و یا از امکانات تفریحی این مجموعه همچون سینما، سالن بولینگ و شهربازی آن دیدن کنید.

همچنین باید اضافه کرد که فودکورت این مجموعه از بهترین فودکورت های استانبول بوده که اغلب از غذاهای تازه و بسیار خوشمزه‌ای برخوردار است.

خرید ارزان در استانبول

مرکز خرید ویاپورت مارینا استانبول

مرکز خرید آکمرکز استانبول

مرکز خرید آکمرکز استانبول یکی از مراکز خرید لوکس در استانبول شناخته میشود که در محله بشیکتاش قرار گرفته و از مشهور ترین مراکز خرید در بین گردشگران به شمار میرود؛ علاوه بر پوشاک مطرح ترین برند های جهانی و ترک میتوانید از محصولات دیگری همچون جواهرات، ساعت های لوکس، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم الکتریکی و .. نیز با قیمتی مناسب پیدا کنید. همچنین فروشگاه های هم برای خرید محصولات صنایع دستی و سنتی ترکیه نیز در آن وجود داشته که به نسبت بازار بزرگ ترکیه از قیمتی بالاتری برخوردارند اما به علت ارائه آنها در راهی مدرن و جدید بسیار بین گردشگران و مسافران محبوب و جذاب شمارده میشود.

این مرکز خرید دارای رستوران ها و کافه های بسیاری است که معروف ترین آنها تراس مثلثی آن با نام اوچجن بوده که در فضای باز مرکز خرید آکمرکز قرار دارد.

دسترسی به این مرکز خرید مانند ساید مراکز با وسایل نقلیه عمومی ممکن بوده اما اگر که اقدام به اجاره ماشین در استانبول کرده‌اید میتوانید از پارکینگ این مجموعه استفاده کنید.

بازار های ارزان استانبول

بازار های ارزان استانبول کدام است؟

در آخر

در این مطلب از استانبول سلام تلاش کردیم تا شما را با ارزان ترین مراکز خرید در استانبول آشنا کنیم تا بتوانید در سفر بعدی خود به این شهر توریستی یک خرید اقتصادی و ارزان را تجربه کنید، اگر که هنوز تور استانبول خود را تهیه نکرده‌اید میتوانید از این قسمت اقدام کنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

  1. حسینی گفت:

    ارزان ترین مرکز خرید استانبول، مرکز خرید ویاپورت مارینا هست