استانبول سلام
0

بهترین هتل های استانبول برای ماه عسل

⁨‎⁨بهترین هتل های استانبول برای ماه عسل⁩
بازدید 47

بهترین هتل های استانبول برای ماه عسل

رفتن به مقاصد جدید و تازه برای گذراندن ماه عسل میتواند ایده‌اید بسیار عالی برای زوج های تازه عروسی کرده‌ای باشد که به دنبال داشتن ماه عسلی متفاوت و به یاد ماندنی هستند؛ استانبول یکی از بهترین شهر های ترکیه است که سالانه گردشگران و مسافران بسیاری برای گردش و تفریح، تجارت و یا حتی گذراندن ماه عسل خود به آن سفر میکنند؛ اگر که شما هم قصد دارید تا برای ماه عسل خود به این شهر زیبا و غنی سفر کنید، پیشنهاد میکنیم تا انتها این مقاله از مجله آنلاین گردشگری استانبول سلام همراه ما بمانید تا با چند تا از بهترین هتل های استانبول که میتوانید با در نظر داشتن هر مقدار بودجه‌ای در آنها اقامت داشته باشید، شما را آشنا کنیم.

رزرو آنلاین بهترین هتل های استانبول

بسیاری از مسافران و گردشگران ترجیح میدهند تا به جای اینکه همراه با تور به سفر به بروند، به صورت مستقل به سفر رفته و خودشان هتل، بلیط هواپیما استانبول  و یا حتی مکان های که میخواهند از آنها بازدید کنند را انتخاب و به آنها سفر کنند، با رزرو آنلاین هتل در استانبول میتوانید با در نظر گرفتن گزینه های متعدد پیش روی خود بهترین گزینه را برای خودتان انتخاب و رزرو کنید.

برای رزرو آنلاین هتل پیشنهاد میکنیم تا حتما از سایت ها و مراکز معتبری که خدمات اینچنینی را ارائه میدهند رزرو آنلاین هتل خود را انجام دهید، یکی از بهترین وب سایتهای که میتوانید به طور آنلاین خدمات مورد نیاز خود را با اطمینان خاطر دریافت کنید، وب سایت کیش آنلاین بوده که یکی از قدیمی ترین و معتبر ترین مراکزی است که خدمات مورد نیاز مسافران را ارائه میدهد.

در ادامه این مقاله قصد داریم تا شما را با چند تا از بهترین هتل های سه ستاره، چهار ستاره و پنج ستاره استانبول که میتوانید برای گذراندن ماه عسل خود در آنها اقامت داشته باشید، شما را آشنا کنیم.

بهترین هتل های 3 ستاره استانبول برای ماه عسل

اغلب گردشگران ترجیح میدهند تا مقدار هزینه‌ای که قرار است تا برای اقامت و هتل خود بدهند را بر روی هزینه های تفریح  و گردش خود بگذارند. از این رو هتل های 3 ستاره استانبول در بین اکثر مسافران و گردشگران به علت مقرون به صرفه بودن، نزدیک بودن به مراکز خرید و جاهای دیدنی استانبول محبوب میباشد.

اکثر هتل های سه ستاره در استانبول در محله های پر رفت و آمدی همچون تکسیم، آکسارای و خیابان استقلال قرار گرفته که دسترسی خوبی را به حمل نقل عمومی، جاهای دیدنی و مراکز خرید استانبول به مهمانان میدهد؛ در ادامه چند تا از بهترین هتل های 3 ستاره استانبول برای ماه عسل را به شما معرفی خواهیم کرد:

هتل 3 ستاره کایا استانبول

منطقه آکسارای استانبول یکی از مناطق پر طرفدار در بین مسافران بوده که میتوانید برای اقامت در استانبول انتخاب کنید، هتل کایا یکی از بهترین هتل های 3 ستاره واقع در منطقه فیندیک در محله آکسارای  استانبول میباشد که تنها 20 متر با ایستگاه تراموا قرار دارد و این بدین معنی است که میتوانید رفت و آمد راحت تری را به مکان های دیدنی شهر از قبیل مسجد ایاصوفیه، کاخ توپکاپی، بازار سرپوشیده که هر کدام به ترتیب 2.5 کیلومتر و 3.5 کیلومتر از هتل فاصله دارند، داشته باشید.

بهترین هتل های 5 ستاره استانبول برای ماه عسل

⁨‎⁨هتل 3 ستاره کایا استانبول ⁩

هتل 3 ستاره سد بسفروس

هتل سد بسفروس از دیگر هتل های 3 ستاره پر طرفدار در بین گردشگران تور استانبول بوده که میتواند گزینه خوبی برای کسانی باشد که به دنبال داشتن اقامتی ارزان در استانبول هستند، این هتل در منطقه تکسیم استانبول قرار داشته و از خدمات آن میتوان به حکام ترکی، سالان ماساژ، سونا، جکوزی و… اشاره کرد.

هتل 3 ستاره برن استانبول

یکی دیگر از هتل های که در محله آکسارای استانبول قرار داشته و میتوانید برای گذراندن ماه عسل خود انتخاب کنید، هتل 3 ستاره برن استانبول میباشد، با اقامت در این هتل دسترسی خوبی را به مراکز دیدنی استانبول همچون مکان های تاریخی و فرهنگ استانبول، بازار بزرگ، مسجد آبی، مسجد سلیمانیه، مسجد ایاصوفیه و… خواهید داشت، گفتنی است که ایستگاه های تراموا یوسف پاشا و مترو آکسارای در نزدیکی این هتل قرار دارند که رفت و آمد را برای مهمانان هتل راحت تر میکند.

رزرو آنلاین بهترین هتل های استانبول

⁨‎⁨هتل 3 ستاره برن استانبول ⁩

بهترین هتل های 4 ستاره استانبول برای ماه عسل

هتل ها بر اساس کیفیت خدمات، موقعیت، محلی که در آن واقع شده‌اند و دسترسی آنها به مکان های گردشگری و دیدنی در رده بندی های متفاوتی قرار میگریند، هتل های 4 ستاره یکی از انتخاب های است که میتوانید با پرداخت هزینه‌ای کمتر به نسبت هتل های 5 ستاره، خدمات بیشتر و باکیفیت تری را دریافت کرده و تجربه متفاوتی را داشته باشید، در ادامه این مطلب قرار است تا شما را با چند تا از بهترین هتل های 4 ستاره برای ماه عسل در استانبول آشنا کنیم.

هتل 4 ستاره ریوا تکسیم استانبول

هتل ریوا تکسیم در محله تکسیم استانبول قرار داشته و یکی از محبوب ترین هتل های 4 ستاره در بین توریستان تور استانبول میباشد که تمامی امکاناتی که برای یک اقامت به یاد ماندنی و دلچسب نیاز خواهید داشت را در اختیار شما قرار میدهد، این هتل همچنین دسترسی خوبی را به مکان های دیدنی استانبول همچون مراکز خرید استانبول، برج گالاتا، خیابان استقلال و دیگر جاهای دیدنی این شهر را در اختیار مهمانان خود قرار میدهد.

بهترین هتل های 4 ستاره استانبول برای ماه عسل

⁨‎⁨هتل 4 ستاره ریوا تکسیم استانبول ⁩.

هتل 4 ستاره کلاریون گلدن هورن استانبول

یکی از بهترین هتل های 4 ستاره استانبول که در محله تکسیم قرار دارد هتل کلاریون گلدن هورن بوده که دسترسی خوبی را به منطقه بی اوغلو و خیابان استقلال در اختیار گردشگران قرار می‌دهد، این هتل علاوه بر آنکه امکانات با کیفیت رفاهی بسیاری را در اختیار مسافران خود قرار میدهد، همچنین دسترسی خوبی را به مترو و تراموا استانبول داشته که میتوانید برای رفت و آمد راحت تر مورد استفاده قرار دهید.

هتل 4 ستاره سیتی لافت استانبول

اگر بخواهیم یکی از بهترین هتل های 4 ستاره در استانبول را برای اقامتی به یاد ماندنی به شما معرفی کنیم، قطعا نام هتل سیتی لافت در بین چند مورد اول خواهد بود، این هتل در منطقه آتاشهیر که از مناطق تازه تاسیس استانبول به شمار میرود قرار داشته و دارای امکانات رفاهی متنوع و خدمات با کیفیت بسیاری است؛ این هتل با داشتن معماری زیبا، نمایی باشکوه و موقعیتی عالی یکی از بهترین انتخاب ها برای گذراندن ماه عسلی به یاد ماندنی در استانبول به شمار میرود.

بهترین هتل های 5 ستاره استانبول برای ماه عسل

هتل های 5 ستاره همیشه در بین مسافران و گردشگران مورد توجه واقع شده‌اند چرا که از بهترین خدمات همراه با بالاترین سطح کیفیت از مهمانان خود پذیرایی میکنند، اگر که شما هم محدودیتی در بودجه خود ندارید پیشنهاد میکنیم تا برای داشتن ماه عسلی متفاوت و جذاب یکی از هتل های 5 ستاره استانبول را برای گذراندن مدت زمان ماه عسل خود انتخاب کنید، در ادامه قرار است چند تا از لوکس ترین هتل های 5 ستاره استانبول را به شما معرفی کنیم.

هتل 5 ستاره واندا ویستا استانبول

هتل 5 ستاره واندا ویستا با فرودگاه شهر استانبول حدود 23 کیلومتر و با بازار بزرگ استانبول در حدود 14 کیلومتر برای راحتی در رفت و آمد به شما پیشنهاد میکنیم که تا اقدام به اجاره ماشین در استانبول کرده تا سفری راحت تر و با کیفیت تری را در استانبول داشته باشید.

هتل 5 ستاره واندا ویستا یکی از بهترین انتخاب ها برای زوج های تازه عروسی کرده بوده که به دنبال خدمات با کیفیت و به یاد ماندنی در شهر استانبول هستند. این هتل یکی از مجلل ترین و باشکوه ترین هتل های استانبول بوده که خدمات با کیفیت و بسیاری را به مهمانان خود ارائه میکند.

بهترین هتل های 3 ستاره استانبول برای ماه عسل

⁨‎⁨هتل 5 ستاره واندا ویستا استانبول ⁩

هتل 5 ستاره ملاس استانبول

اگر به دنبال هتلی مدرن و مجلل برای اقامت خود هستید، هتل 5 ستاره ملاس در منطقه بشیکتاش استانبول همان جایی است که به دنبال آن میگردد، این هتل بالاترین امتیازها را از سوی مهمانان خود

دریافت کرده مهری تاییدی بر کیفیت خدمات ارائه شده در آن دارد.

از مکان های دیدنی نزدیک به این هتل میتوان به مسجد تاریخی سلطان احمد، مرکز کنگره استانبول و کاخ باغچه دولما اشاره کرد.

در آخر

در این مقاله به معرفی چند تا از بهترین هتل های استانبول که میتوانید برای گذراندن ماه عسل خود انتخاب کنید، آشنا شدیم، اگر هنوز هتل مورد نظر خود را انتخاب نکرده‌اید، پیشنهاد میکنیم تا دیگر مقالاتی که برای معرفی هتل های مناسب ماه عسل معرفی کرده‌ایم را مطالعه فرمایید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید