استانبول سلام
0

بهترین مراکز اسپا استانبول

بهترین مراکز اسپا استانبول کدام است؟
بازدید 86

بهترین مراکز اسپا استانبول

یکی از بهترین هدایایی که میتوانید برای خودتان بعد از سپر کردن مدت زمانی طولانی از کار کردن و خستگی انجام دهید، گرفتن یک وقت ماساژ و اسپا برای رفع خستگی های به جا مانده در بدنتان است؛ اینکه تا به حال تجربه ماساژ ترکیه‌ای را داشته‌اید یا خیر مهم نیست چرا که کافی است تا تنها یک بار از مراکز اسپای که در ادامه مقاله قصد معرفی آنها را داریم، دیدن کرده و پس از محال است تا برای دریافت خدمات اینچنینی به دیگر مراکز مراجعه کنید.

برای راحتی حال مسافران و مهمانان اغلب هتل های استانبول مجهز به سالن های اسپا هستند، از این رو اگر که در استانبول اقامت دارید میتوانید با مطالعه ادامه این مقاله از مجله گردشگری آنلاین استانبول سلام با هتل های نزدیک به شما که خدمات اسپا ارائه میدهند آشنا شده و یا اگر که قصد سفر به ترکیه را دارید میتوانید پیش از رزرو تور استانبول هتل مورد نظر خود را که خدمات اسپا ارائه میکند را انتخاب و رزرو نمایید.

اسپا چیست؟

پیش از معرفی بهترین مراکز اسپا استانبول بهتر است تا کمی در رابطه با اسپا سخن بگوییم؛ در مراکز اسپا اغلب با آب های معدنی و یا آب دریا خدمات آب درمانی ارائه میشود و در برخی از سالن های اسپا نیز میتوانید خدمات مراقبت پوست بدن و صورت را نیز دریافت کنید؛ جالب است بدانید که کلمه اسپا در واقع از شهری واقع در کشور بلژیک برگرفته شده که دارای چندید چشمه معدنی طبیعی در خود است و از توریستی ترین شهرهای کشور بلژیک نیز به شمار میرود.

خدمات زیر را میتوانید در مراکز اسپا دریافت کنید:

– از بین بردن سلولیت بدن

– ماساژ دست و پا

– آب درمانی با آب های معدنی

– لایه برداری پوست

– خدمات آرایشی

بهترین مراکز اسپا استانبول

حالا که با اسپا و خدماتی که میتوانید در یک مرکز اسپا خوب دریافت کنید، وقت آن رسیده تا با بهترین مراکز اسپا استانبول آشنا شوید:

بهترین مراکز اسپا استانبول

مرکز اسپا لوندر استانبول

مرکز اسپا هتل فورسیزن استانبول

یکی از بهترین مراکز اسپا استانبول در هتل فورسیزین قرار گرفته که دارای لوکس ترین و با کیفیت ترین خدمات در حوزه اسپا میباشد.

پیشنهاد میکنیم تا حتما از حمام ترکی و خدمات آب درمانی این مرکز اسپا  استفاده کنید، همچنین از دیگر خدمات مرکز اسپا هتل فورسیزن میتوان به ماساژ های تایلندی، ریکی، اسکراب پوست، استخر روباز، گرداب، مانیکور و … اشاره کرد.

مرکز اسپا سنیتز استانبول

یکی از متفاوت ترین مراکز اسپای که در این مقاله قصد معرفی آن را داریم، مرکز اسپا سنتیز استانبول بوده که در یکی از کاخ های قدیمی مربوط به دوران عثمانی استانبول واقع شده است، در واقع این کاخ در حال حاضر محل قرار گیری یکی از هتل های 5 ستاره استانبول در خود بوده که به ارائه خدمات اسپا نیز مشغول میباشد.

در مرکز اسپا سنتیز میتوانید در استخرهای روباز این مرکز به شنا پرداخته و یا از گرداب های این مجموعه دیدن کنید؛ همچنین میتوانید در کابین های اختصاصی این مرکز خدمات ماساژ دریافت کنید. از دیگر خدمات این مرکز میتوان به اسکراب پوست به همراه قهوه، فوم معطر، شکر قهوه‌ای، عسل، انگور، ماساژ همراه با روغن های مخصوص و.. اشاره کرد.

مرکز اسپا میس استانبول

 مرکز اسپا میس استانبول از دیگر مراکز معروف اسپا در شهر استانبول بوده که واقع در یکی از بهترین هتل های این شهر یعنی هتل میس میباشد، به علت موقعیت خوبی که این هتل قرار دارد، دسترسی خوبی را به افراد میدهد؛ گفتنی است که این مرکز اسپا در نزدیکی موزه باستان شناسی استانبول قرار گرفته که میتوانید با یک تیر دو نشان بزنید. از خدمات ارائه شده در این مرکز میتوان به به اتاق های غیر سیگاری، حمام ترکی، وان آب گرم، استخر روباز فصلی، حمام اختصاصی و .. اشاره کرد.

مرکز اسپا هتل سوهو استانبول

هتل سوهو استانبول که در منطقه بی اوغلو قرار دارد در کنار داشتن امکانات رفاهی بی شمار خود همچون باغ زیبا، رستوران های مدرن همراه با منوی لذیذ از خوشمزه ترین غذاهای دنیا، اقدام به ارائه خدمات اسپا به مهمانان خود همراه با بهترین کیفیت کرده است. در این مرکز خدماتی همچون مانیکور، پدیکور، ماساژ و… ارائه میشود و از به علت موقعیت قرارگیری هتل میتوانید خود را به مراکز تفریحی و دیدنی همچون گالری های هنری، کافی شاپ ها و رستوران های که در نزدیکی این هتل قرار دارد، برسانید.

اسپا چیست؟

مرکز اسپا میس استانبول

مرکز اسپا لوندر استانبول

اگر به دنبال مرکز اسپای لوکس و لاکچری در استانبول هستید، پیشنهاد ما به شما مرکز اسپا لوندر بوده که در هتل ریتز کارلتون استانبول قرار گرفته است و به علت داشتن خدمات با کیفیت بالا و لوکس خود مورد توجه علاقه مندان قرار گرفته است.

یکی دیگر از علت های محبوبیت این هتل ماساژ با صدف آن بوده که گزینه‌ای بسیار خوب همراه با خواص بسیار زیاد است که میتوانید برای از بین بردن خستگی های جسمی به آن روی آورید.

مرکز اسپا Caudalie Vinotherapie استانبول

مرکز اسپا Caudalie Vinotherapie یکی از بهترین مراکز اسپا استانبول بوده که در مساحتی برابر با 400 متر مربع اقدام به ارائه خدمات لوکس و با کیفیت ماساژ و اسپا به مشتریان خود میکند، جالب است بدانید که طراحی این مجموعه کاملا بر اساس متد فنگ شویی بوده و در چیدمان خود این متد را به خوبی رعایت کرده است.

از جمله خدمات این مجموعه میتوان به چشمه یخ، سونای فنلاندی، گنبد های نمکی، استخر آب دریا و… اشاره کرد.

مرکز اسپا حمام آقا استانبول

در انتها به معرفی قدیمی ترین اسپا استانبول یعنی مرکز اسپا حمام آقا که سال ساخت آن به سال 1454 بازمیگردد پرداخته‌ایم، این مرکز اسپا در میدان تکسیم قرار داشته و به علت بافت منطقه آنکه سنتی و قدیمی است، حس و حال متفاوت و جالبی را به مشتریان خود ارائه میکند. جالب است بدانید که سازنده این حمام سلطان محمود دوم بوده و نحوه طراحی این حمام دو طبقه برای این به شکل گنبدی بوده تا نور خورشید به راحتی به درون سازه نفوذ کرده و آن را روشن کند.

در آخر

اسپا های استانبول ترکیبی از سنت های آرامبخش استانبول و تکنیک های مدرن را به مشتریان خود ارائه میدهند و یکی از ایده‌آل ترین مکان ها برای کسانی است که به دنبال رهایی از خستگی های کاری و یا سفر خود هستد. هر کدام از مجموعه های معرفی شده در این مقاله دارای خدمات و خصوصیات منحصر به فرد خود بوده که میتوانید بر طبق سلیقه و علاقه خود خدمات مورد نیازتان را از بین مورد دلخواهتان انتخاب و دریافت نمایید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید