استانبول سلام
0

بهترین محله های استانبول برای خرید خانه

بهترین مناطق خرید خانه در استانبول
بازدید 75

بهترین محله های استانبول برای خرید خانه

شهر استانبول هشتمین شعر بزرگ دنیا و همچنین بزرگترین شهر قاره اروپا بوده که در بین مقاصد گردشگری جهانی یکی از پر طرفدارترین مقاصد تفریحی در بین مسافران و گردشگران ایرانی و خارجی تبدیل شده است.

این شهر که یکی از مهمترین شهر های تجاری و صنعتی در ترکیه به شمار میرود یکی از مکان های است که میتوانید علاوه بر آشنایی با تاریخ و فرهنگ مردم این کشور، سفری خاطره انگیز و به یاد ماندنی را در این شهر داشته باشید.

گفتنی است که استانبول دارای 39 منطقه بوده که 14 تا از آنها آسیایی و 25 تای آنها را مناطق اروپایی تشکیل داده است؛ اگر که به این شهر سفر کرده‌اید و تصمیم به زندگی در آن را دارید بهتر است تا با چندتا از بهترین مناطق این شهر که برای خرید ملک و سرمایه گذاری مناسب هستند آشنا شوید؛ در ادامه این مقاله از مجله آنلاین گردشگری استانبول سلام قصد داریم تا شمار با چندتا از بهترین مناطق استانبول برای خرید خانه آشنا کنیم.

 

منطقه ماسلاک استانبول

منطقه ماسلاک در نزدیکی نگه بسفر قرار داشته و مرکز سرمایه گذاری استانبول شناخته میشود که در نزدیکی مناطقی همچون سیسلی، لونت و ساییر قرار دارد.

منطقه ماسلاک در نزدیکی جاده های اصلی، حمل و نقل عمومی، مراکز فرهنگی، ورزشی، هنر و مراکز خرید قرار گرفته و یکی از مهم ترین و شاید اصلی ترین مناطق استانبول به شمار میرود. فاصله کوتاه این منطقه تا فرودگاه استنبول استانبول، تنگه بسفر، تاکسیم و لونت، منطقه ماسلاک استانبول را تبدیل به منطقه‌ای استراتژیک در شهر کرده است که به این واسطه آن را تبدیل به یکی از بهترین مناطق سرمایه گذاری در استانبول کرده است.

گفتنی است که منطقه ماسلاک جزو مناطق جدید شهر استانبول بوده و ساختاری زیبا و مدرن را به همراه دارد و مرکز فعالیت شرکت ها و فعالیت های تجاری آن ها است و از همین جهت نرخ خانه در این منطقه تقریبا بالای میباشد.

همچنین گفتنی است که این منطقه شامل جنگل بلگراد که از زیباترین پارک ها و مناطق دیدنی استانبول بوده که میتوانید برای اوقات فراغت و یا پیک نیک و دورهمی های دوستانه خود از آن استفاده کنید.

منطقه یشیل کوی

یشیل کوی که در فارسی به معنای خیابان سبز است از دیگر محله های استانبول بوده که در منطقه آتاکوی استانبول قرار گرفته و همجت با اسمش یکی از سرسبز ترین مناطق این شهر میباشد و معماری خانه های آن اکثرا به صورت ویلاییی بوده.

پارک ساحلی یشیل کوی یکی از نقاط معروف این محله بوده که برای استراحت، تفریح و ماهیگیری یکی از بهترین گزینه ها بوده و همچنین قدیمی ترین فانوس دریایی استانبول را در این پارک ساحلی میتوانید پیدا کنید.

گفتنی است که فرودگاه آتاتورک در این منطقه قرار داشته که در حال حاضر دیگر فعالیت نداشته اما شهرداری استانبول تصمیم برای جایگزینی آن با پرژه‌ای تفریحی تجاری دارد.

باید اضافه کرد که سه کلیسایی قدیمی در این منطقه قرار داشته که شامل کلیسا های روم، ایتالیا و ارمنستان هستند.

منطقه یشیل کوی

منطقه ماسلاک استانبول

محله فنرباغچه استانبول

باغچه فنر یکی از بهترین مناطق آسیایی در استانبول بوده که از قدیمی ترین و با اصالت ترین مناطق این شهر نیز به حساب می آید. لوکس ترین و معروف ترین خیابان این محله بغداد نام داشته و از نظر موقعیت مکان با دریایی مرمره از سمت شمال و از سوی شرق با جاده بستان که از محله های معروف است، قرار دارد.

با توجه به موقعیت مکانی منحصر به فرد آن قیمت های ملک در این منطقه نیز به همان صورت بالا بوده، خصوصا اگر که در سمت جنوب و یا حوالی دریای مرمره به دنبال ملک باشید.

در این منطقه دانشگاه های مجهز و بزرگی وجود داشته که برای تحصیل فرزندان و خودتان میتواند این منطقه را تبدیل به انتخابی مناسب کند.

در تعریف خلاصه این منطقه میتواند عنوان کرد که فنرباغچه از محله های اصیل، لوکس و آرامی است که میتوانید در قسمت آسیایی استانبول برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنید.

منطقه بیکوز استانبول

در محله اسکودار و عمرانیه میتوانید یکی دیگر از بهترین مناطق استانبول یعنی بیکوز استانبول را پیدا کنید که دارای طبیعتی بکر، سرسبز و زیبای است که بافت سنتی و قدیمی خود را حفظ کرده است.

البته که میتوانید محله های نوسازی و مدرن را نیز در آن پیدا کنید.

منطقه بیکوز یکی از غنی ترین مناطق استانبول بوده که در خود 2 دانشگاه، 4 کالج، 5 مرکز پزشکی و چندین مرکز تجاری و تفریحی را جای داده است.

باید اضافه کرد که منطقه بیکوز استانبول از مناطق لوکس در استانبول محسوب میشود و نسبت هزینه خانه های این منطقه بالا است.

به طور خلاصه منطقه بیکوز از مناطق آسیایی لوکس در استانبول بوده که دارای طبیعتی سرسبز و بافت سنتی و اصیل بوده و بیشتر خانه های آن را سازه های ویلایی تشکیل داده است.

محله بشیکتاش

مطمئنا نام بشیکتاش را بسیار شنیده‌اید، منطقه بشیکتاش در قسمت اروپایی این شهر قرار داشته و از بافتی سنتی برخوردار است. به علت بافت منحصر به فرد آن، این محله یکی از دیدنی ترین مناطق استانبول به شمار میرود و یکی از امن ترین مناطق در استانبول محسوب میشود.

منطقه بشیکتاش تقریبا در قلب استانبول قرار داشته و دسترسی بسیار خوبی را در استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به شما میدهد.

انی منطقه دارای ساحلی بسیار زیبا و همچنین اسکله‌ای قدیمی است که برای رفت و آمد به مناطق اروپایی، آسیایی و جزایر پرنس از آن استفاده میشود. این منطقه در خود جاذبه های بسیاری را جای داده که از آنها میتوان به کاخ دلماباغچه، موزه هنری بشیکتاش، پارک ییلدیز و… اشاره کرد. به همین دلیل نیز قیمت خانه های این منطقه بالا بوده اما ارزش هزینه کردن را دارد چرا که به قولی خاک بشیکتاش از طلا است.

بهترین محله های استانبول برای خرید خانه

منطقه بیکوز استانبول

منطقه  شیشلی

منطقه شیشلی یکی از جاهای است که میتوانید تمام احتیاجات خود را در آن به راحتی پیدا کنید چرا که این منطقه در قسمت اروپایی و مرکزی استانبول قرار گرفته و یکی از مناطق اقتصادی این شهر به شمار میرود. وجو حمل و نقل عمومی قوی و خوب از نکات مثبت در رابطه با انی منطقه بوده که دسترسی خوبی را به هر نقطه از شهر به شما میدهد.

اکثرا رنج قیمتی خانه ها در این منطقه بالا بوده و این محله را در بین مناطق گران استانبول جای داده است.

در برخی از محلات این شهر همچنان میتوانید بافت سنتی را مشاهده کنید اما به طور کل منطقه‌ای مردن و بازسازی شده است.

در آخر

در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با چندتا از بهترین مناطق استانبول که میتوانید برای خرید خانه و سرمایه گذاری در استانبول در نظر داشته باشید را معرفی کردیم، برای دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید با کمک مشاورهای املاک استانبول یا از طریق استانبول سلام اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید