استانبول سلام
0

ارزان ترین هتل های استانبول کدام است؟

ارزان ترین هتل های استانبول کدام است؟
بازدید 44

ارزان ترین هتل های استانبول کدام است؟

سفر های خارجی میتوانند انتخابی خوبی برای داشتن یک سفر به یاد ماندنی و جذاب باشد؛ استانبول یکی از مقاصد گردشگری محبوب در بین گردشگران و مسافران خصوصا ایرانیان بوده که به علت نزدیکی به کشورمان، مقصدی جذاب برای مسافرت های خارجی به شمار میرود.

از سوی سفرهای خارجی میتوانند هزینه بر باشند و افراد به دنبال داشتن حداقل هزینه ها در سفر هستند؛ یکی از راه های کاهش هزینه های سفر انتخاب تورهای ارزان و یا محل اقامتی اقتصادی در شهر مقصد است؛ از سمتی دیگر هتل انتخابی شما باید در محلی باشد که دسترسی به مناطق دیدنی و جاهای گردشگری شهر مقصد را برایتان آسان کرده و مسافت کمی را با جاهای تفریحی شهر مقصد داشته باشد.

این موارد را میتوانید در بین هتل های ارزان و اقامتگاه های استانبول پیدا کنید.

از آنجایی که استانبول شهری بزرگ و توریستی است وجود هتل های متعدد در آن موضوعی طبیعی است؛ نزدیکی هتل و محل اقامت شما به جاهای دیدنی، رستوران ها، جاذبه های تفریحی و… از مزیت های هتل ها ارزان استانبول بوده که میتوانید در کنار دریافت خدمات با کیفیت و خوب اقامتی اقتصادی و ارزان را نیز در این شهر تجربه کنید.

در ادامه این مقاله از مجله گردشگری استانبول سلام قرار است تا شما را با 10 تا از بهترین هتل های ارزان استانبول آشنا کنیم.

هتل اکسپرس اینچی ایرپورت استانبول

هتل اکسپرس اینچی ایرپورت استانبول از بهترین هتل های ارزان در استانبول به شمار میرود که در منطقه کوچوک چکمجه استانبول قرار داشته و فاصله آن با فرودگاه آتاتورک 3 کیلومتر بوده و تنها 4 دقیقه با خودرو فاصله دارد.

تمامی اقامتگاه های این هتل دارای امکاناتی همچون چای ساز، قهوه ساز، تلویزیون، اتاق نشیمن برای استراحت هستند و بعضی از اتاق ها نیز از ویوی باغ یا شهر برخوردارند.

صبحانه هتل به صورت بوفه سرو میشود و میتوانید با چند دقیقه پیاده روی کوتاه رستوران های مختلف و کافه های بسیار را در اطراف هتل به راحتی پیدا کنید. هتل اکسپرس اینچی ایرپورت از یک باغ اختصاصی، خدمات بلیط، اتاق مخصوص آلرژی، اجاره ماشین و… برخوردار است؛ مچنین گفتنی است که این هتل دارای یک باغ اختصاصی در محوطه خود بوده که میتوانید از آن دیدن کنید.

آدرس: Kartaltepe, Pamuk Sk. No:18, 34295 Küçükçekmece/İstanbul, Turkey

هتل بیاند استایل استانبول

هتل بیاند استایل استانبول به خاطر داشتن اتاق های بسیار خوب خود در زمره بهترین هتل های ارزان در استانبول قرار میگیرد؛ اقامتگاه های این هتل همگی دارای تلویزیون، تراس، تهویه مطبوع، حمام خصوصی با تمامی امکانات، اینترنت و… هستند؛ از سوی دیگر رستوران این هتل از کیفیت و نمای خوبی برخوردار بوده و اگر که دوست داشتید میتوانید با کمی پیاده روی از انواع رستوران ها و کافه های اطراف این رستوران نیز استفاده کنید.

برخی از خدمات این هتل شامل، خدمات اکسپرس، فروشگاه، حمل و جا به جایی، روزنامه صبح، رزرو 24 ساعته و…. میباشد.

آدرس: Katip Mustafa Çelebi, İstiklal Cd. No:45, 34440 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

هتل آدا استانبول

هتل آدا استانبول در مرکز شهر قرار داشته و با برخورداری از اقامتگاه های بزرگ و نورگیر انتخاب بسیار خوبی در بین هتل های ارزان استانبول میباشد، گفتنی است که منظره و ویو اتاق های این هتل به سمت دریایی مرمره و مسجد سوکولو مهمت پاشا استانبول میباشد. اتاق های این هتل دارای سرویس بهداشتی، حمام مجزا، اینترنت پرسرعت و رایگان، صبحانه ترکی، پارکینگ رایگان، پذیرش 24 ساعته و .. میباشد.

دیگر خدمات این هتل شامل خدمات اکسپرس، حمل و جا به جایی، روزنامه صبح، فروشگاه، خدمات ریلکسینگ و…. میشود.

آدرس:  Binbirdirek, Sehit Mehmetpasa Yokusu Sokak No:30, 34120 Sultanahmet/Fatih/İstanbul, Turkey

ارزان ترین هتل های استانبول کدام است؟

هتل آدا استانبول

هتل ویزون سیتی استانبول

هتل 3 ستاره ویزون سیتی در مرکز استانبول و در منطقه فاتح قرار داشته و دارای اتاق های ضد صدا، خدمات پذیرش 24 ساعته، اینترنت پرسرعت و … است.

از امکانات اتاق های هتل میتوان به تلویزیون، کف پارکت شده، تهویه مطبوع، حمام خصوصی و… اشاره کرد.

آدرس: Emin Sinan, Gedik Paşa Cami Sk. No:52, 34123 Fatih/İstanbul, Turkey

ارزان ترین هتل های استانبول کدام است؟

هتل ویزون سیتی استانبول

هتل گلدن گالاتا استانبول

این هتل با داشتن موقعیت قرارگیری خوب خود دسترسی بسیار خوبی را به ایستگاه تراموا طوفان، منطقه تاریخی سلطان احمد و دیگر جاذبه های معروفی همچون برج گالاتا در اختیار مهمانان خود قرار میدهد. هتل گالاتا استانبول یک هتل آپارتمان شیک و ارزان بوده که امکانات اتاق های آن شامل تهویه مطبوع، اینترنت پرسرعت رایگان و … شده و گفتنی است که تمامی اتاق های هتل عایق صدا هستند و در بعضی از اقامتگاه های هتل تلویزیون صفحه تخت نیز تعبیه شده است. همچنین اتاق های هتل از یک آشپزخانه تجهیز شده نیز برخوردارند.

آدرس: Hacımimi Mh, Galata Mandırası Sk., 34425 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

هتل دیواس استانبول

هتل سه ستاره دیواس استانبول در یکی از مناطق آرام این شهر و در مرکز محله سلطان احمد قرار گرفته که تنها چند دقیقه پیاده روی با مسجد آبی و ایاصوفیه فاصله دارد. این هتل از خدمات پذیرش 24 ساعته برخوردار بوده و در کنار پارکینگ رایگان از یک باغ کوچک و زیبا نیز برخوردار است. اقامتگاه های این هتل دارای تراس و اینترنت رایگان هستند و دیزاین اقامتگاه های آن به سبک سنتی ترکی تزیین شده‌اند. همچنین گفتنی است این هتل از خدمات مناسب افراد با ناتوانی جسمانی نیز برخوردار است.

آدرس: Binbirdirek, Katip Sinan Cami Sk. No:31, 34122 Fatih/İstanbul, Turkey

ارزان ترین هتل های استانبول کدام است؟

هتل دیواس استانبول

هتل شابی استانبول

از دیگر هتل های ارزان و با کیفیت استانبول میتوان به هتل شابی استانبول که در محله فاتح استانبول قرار دارد اشاره کرد، این هتل در نزدیکی جاذبه های دیدنی استانبول لوده له گونه‌ای که تنها با 5 دقیقه پیاده روی میتوانید به راحتی از آنها دیدن کنید؛ در کناری اتاق های هتل از امکانات خوبی برخوردارند که از بین آنها میتوان به صبحانه قاره‌ای، میز کار، کمدهای جادار، حمام و سرویس بهداشتی مجزا، سرویس خواب راحت و …. اشاره کرد.

همچنین این هتل دارای خدماتی همچون خدمات روزانه اتاق ها، تورهای ساعت شاد، فروشگاه سوغاتی و یک باغ بیرونی میباشد.

آدرس: Cankurtaran, Akbıyık Cd. No:18 D:No:18, 34122 Fatih/İstanbul, Turkey

ارزان ترین هتل های استانبول کدام است؟

هتل شابی استانبول

هتل ننا استانبول

هتل ننا استانبول از دیگر هتل های ارزانی است که در نزدیکی جاذبه های استانبول قرار دارد، این هتل در منطقه فاتح استانبول بوده که دارای طراحی ترکی و بیزانسی است و فضای کلاسیک و راحتی را در اختیار مهمانان خود قرار میدهد. در پشت بام این هتل نیز یک رستوران خوب با نمایی زیبا از تنگه بسفر قرار گرفته که به سرو غذاهای ترکی و بین المللی مشغول است؛ این هتل دارای اقامتگاه های 5 گانه با مبلمان عتیقه و پارچه های روشن و کفپوش میباشد.

آدرس: Binbirdirek, Klodfarer Cd. No:6, 34122 Fatih/İstanbul, Turkey

ارزان ترین هتل های استانبول کدام است؟

هتل ننا استانبول

هتل کالیفرنیا استانبول

هتل 3 ستاره کالیفرنیا استانبول در منطقه فاتح و سلطان احمد قرار گرفته و در نزدیکی جاذبه های دیدنی این شهر توریستی قرار دارد؛ گفتنی است که تراس های این هتل به سبک فرانسوی تزیین شده‌اند و اقامتگاه های هتل از حمام خصوصی با سشوار، تلویزیون و وای فای رایگان، صبحانه در اتاق، محیط نشیمن و دیگر خدمات جذاب برخوردار بوده و میتواند انتخابی مناسب برای مسافران استانبول باشد.

آدرس: Eminsinan Mahallesi Gedikpaşa Camii Sokak No : 55 Çemberlitaş/sultanahmet, 34126 İstanbul, Turkey

ارزان ترین هتل های استانبول کدام است؟

هتل کالیفرنیا استانبول

هتل پکس استانبول

هاستل و هتل پکس استانبول در منطقه بی اوغلو استانبول قرار داشته و از هتل های ارزان استانبول محسوب میشود؛ این هتل دارای باغ، سالن مشترک و تراس بوده و از یک پذیرش 24 ساعته برخوردار است.

اقامتگاه های این هتل 3 ستاره در 9 مدل مختلف هستند که برخی از آنها دارای نمای باغ، قهوه ساز و چای ساز یا کمد هستند.

همچنین گفتنی است که میتوانید صبحانه را در هتل صرف کنید چرا که بر روی هزینه رزرو هتل محاسبه شده است.

از امکانات هتل پکس میتوان به صرافی، میز تور، ویدو کلاب، تورهای تفریحی، اتاق بازی و… اشاره کرد.

آدرس: Firuzağa, Cezayir Sk. No:2, 34425 İstanbul/Beyoglu/Beyoğlu/İstanbul, Turkey

ارزان ترین هتل های استانبول کدام است؟

هتل پکس استانبول

در آخر

در این مقاله از استانبول سلام شما را با 10 از بهترین هتل های ارزان استانبول که میتوانید در سفر بعدی خود به این شهر توریستی انتخاب کنید را معرفی کرده‌ایم، همچنین در صورتی که نیاز به اجاره ماشین در استانبول داشته باشید میتوانید از انی قسمت اقدام به انتخاب و رزرو خودرو در استانبول کنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید