استانبول سلام
0

اجاره ماشین در استانبول

انتخاب مطمئن شرکت اجاره ماشین در استانبول
بازدید 26

اجاره ماشین در استانبول

در این مقاله از مجله گردشگری آنلاین  استانبول سلام قصد داریم تا شما را با یکی از مواردی که میتواند به داشتن سفری با کیفیت تر و به یاد ماندنی تر به این شهر تروریستی به شما کمک کند، آشنا کرده و به بررسی قوانین مربوط به آن بپردازیم، اجاره ماشین در استانبول میتواند بسیار به داشتن سفری خاطره انگیز تر و جذابتر به مسافران تور استانبول کمک کند، پس اگر که قصد سفر به این شهر توریستی زیبا و بازدید از آن را دارید پیشنهاد میکنیم تا انتها این مقاله همراه ما بمانید.

اجاره خودرو در استانبول

ترکیه از مقاصدی است که بیشتر مسافران و گردشگران برای تعطیلات و اوقات فراغت خود به آن سفر میکنند، وجود شهر های توریستی متعدد در آن نیز دلیلی برای شهرت این کشور در بین توریستان میباشد. استانبول از شهر های معروف و توریستی این کشور بوده که در خود جاذبه های گردشگری بسیاری را جای داده است، از جاذبه های تاریخی گرفته تا جاذبه های تفریحی که میتواند سفر را برای شما به یاد ماندنی و جذاب کند؛ با این وجود مطمئنا دیدن از تمامی این جاذبه های گردشگری بدون داشتن یک وسیله نقلیه در دسترس میتواند دشوار و البته هزینه بر باشد.

طبیعی است که خدمات در شهر های توریستی از حالت عادی بالاتر باشد و از همین رو خدمات حمل و نقل عمومی و تاکسی که از راحت ترین گزینه های جا به جایی در سفر محسوب میشود هزینه های بسیاری را سبب شوند.

از سمتی دیگر بعضی از جاذبه های گردشگری در شهر استانبول در مناطق دور و متفاوت از هم قرار دارند که پیدا کردن تاکسی به آنجا میتواند کمی زمان بر و همینطور هزینه بر باشد؛ از این رو یکی از بهترین کارهای که میتوانید برای داشتن سفری اقتصادی به ترکیه و راحت تر انجام دهید، اجاره خودرو در استانبول میباشد، به این طریق شما در هر زمان از سفر خود به هر جایی که بخواهید بدون داشتن نگرانی از بابت پیدا کردن تاکسی و هزینه آن میتوانید رفته و از دیدن جاهای مختلف شهر لذت ببرید.

مدارک لازم جهت صدور گواهینامه بین المللی

از کجا در استانبول ماشین اجاره کنیم؟

آیا کرایه خودرو در ترکیه به صرفه است؟

اگر که شما یک خانواده یا گروه چهار نفره باشید باید بدانیدکه برای کرایه تاکسی در ترکیه از بعد از کرونا نهایت ظرفیت مسافران به سه نفر کاهش یافته و به همین صورت میباست اقدام به کرایه دو تاکسی کنید، چنانچه مشکلی هم از این جهت وجود نداشت، باید بدانید که استانبول شهر بسیار بزرگی است و تقریبا 5/1 برابر کلان شهر تهران میباشد و حدود 3 تا 4 ساعت از بخش آسیایی تا غربی ترین قسمت اروپایی آن فاصله میباشد و در صورت بلد نبودن مسیر رانندگان میتوانند با افزایش مسیر با استفاده از بی راهه هزینه بسیار بیشتری را از شما بگیرند. از همین رو یکی از بهترین و به صرفه ترین انتخاب های که میتوانید برای داشتن سفری ارزان به استانبول داشته باشید، اجاره ماشین در استانبول بوده و به این صورت بدون هیچ محدودیتی با خانواده و همراهنتان میتوانید به گشت و گذار در شهر بپردازید.

انتخاب مطمئن شرکت اجاره ماشین در استانبول

یکی از مهمترین موضوعاتی که در سفر نه تنها در این مورد، یعنی اجاره ماشین در استانبول باید در نظر داشته باشید، بلکه در تمامی خدماتی که در طول سفر قصد دریافت و استفاده از آنها را دارید، انتخاب مجموعه‌ای معتبر و شناخته شده میباشد تا علاوه بر تجربه‌ای خوب از خدمات دریافتی، در صورت بروزهرگونه مشکلی بتوانید به راحتی اقدام به پیگیری قانونی مسئله نمایید.

یکی از مواردی که باید در نظر داشته باشید بیشتر اجاره دهندگان اتومبیل در استانبول به صورت واسطه عمل کرده که همین موضوع باعث افزایش قیمت هزینه اجاره ماشین میشود.

نکات مهم هنگام انتخاب شرکت رنت کار

– بهتر است تا خودو به نام شرکت اجاره دهنده باشد چرا که در صورت وقوعهرگونه اتفاقی مانند تصادف بیمه شخص ثالث و بدنه مبلغ را تقبل کند، چرا که قوانین بیمه بسیار سختگیرانه بوده و خسارتی را به صاحب ماشین پرداخت نمیکنند. بهتر است پیش از اجاره کارت ماشین را بررسی نمایید.

– به ساعت و تاریخ تحویل خودرو در زمان عقد قرارداد اجاره خودرو در استانبول توجه داشته باشید.

– هنگام تحویل خودرو تمامی زوایای بدنه ماشین را جهت اطمینان از سلامت آن چک کرده و در صورت وجود هرگونه خط و خش و…. از آن عکس گرفته و در قرارداد ذکر کنید.

– تا جایی ممکن به انتخاب شرکت های که برای اجاره خودرو پاسپورت شما را گرو نمیگیرند روی آورید.

– از شرکت اجاره دهنده درخواست کنید تا خودرو را پس از ضدعفونی کردن تحویل دهند.

مدارک مورد نیاز جهت اجاره ماشین در استانبول

مدارک مورد نیاز جهت اجاره ماشین در استانبول شامل کردیت کارت یا کارت اعتباری، آدرس محل اقامت، گواهینامه بین المللی و گذرنامه میباشد.

گفتنی است که گواهینامه ایرانی در ترکیه اعتباری نداشته و پیش از سفر میبایست اقدام به دریافت گواهینامه بین المللی خود کنید. در ادامه میتوانید با شرایط دریافت گواهینامه بین المللی آشنا شوید.

گفتنی است که در صورت نداشتن کارت اعتباری و کردیت کارت نمیتوانید از شرکت های بزرگ اجاره خودرو، اقدام به اجاره ماشین کنید چرا که انی نوع شرکت ها معمولا پول نقد قبول نمیکنند.

حتما پس از اجاره خودرو اقدام به دریافت بیمه نامه آن کنید.

مدارک لازم جهت صدور گواهینامه بین المللی

لازم به ذکر است که گواهینامه بین المللی پس از انقضاء قابل تمدید نبوده و میبایست برای گواهینامه جدید درخواست دهید.

مدارک لازم جهت دریافت گواهینامه بین المللی:

– اصل گواهینامه رانندگی جمهوری اسلامی ایران با حداقل یک ماه و سه روز اعتبار برای گواهینامه رانندگی یکی ساله و حداقل سه سال برای گواهینامه رانندگی بین المللی سه ساله

– یک قطعه عکس 3*4 تمام رخ (حجاب کامل بانوان)

– اصل یا کپی صفحه اول گذرنامه

– تکمیل فرم درخواست

– پرداخت هزینه اعلام شده

اجاره ماشین در استانبول

اجاره خودرو در استانبول

از کجا در استانبول ماشین اجاره کنیم؟

حال که قصد دارید تا در سفر خود به استانبول اقدام به اجاره ماشین کنید، بهتر است تا در بین شرکت های اجاره ماشین به دنبال گزینه مناسب بگردید، ممکن است با توجه به انتخاب های متعدد دچار سردرگمی شوید ولی جای نگرانی نیست چرا که قرار است به شما یکی از معتبر ترین شرکت های اجاره دهنده ماشین در ایران را که دارای خدمات متنوعی از جمله اجاره ماشین در ترکیه میباشد را به شما معرفی کنیم، شرکت کیش آنلاین یکی از شرکت های معتبر و شناخته شده در جزیره کیش و ایران بوده که با دارا بودن مجوز های مربوطه از بهترین انتخاب های است که میتوانید برای داشتن تجربه‌ای مطمئن و به یاد ماندنی داشته باشید، نکته مثبت و مزیت انتخاب این مجموعه این است که در صورتهرگونه مشکل و یا درخواستی به راحتی به خدمات این مجموعه دسترسی خواهید داشت.  

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید