استانبول سلام
0

آموزش غواصی جزیره کیش پاییز ۱۴۰۳

آموزش غواصی در جزیره کیش پاییز ۱۴۰۳
بازدید 80

آموزش غواصی جزیره کیش پاییز ۱۴۰۳

اگر به اقیانوس و دریا علاقه دارید و دنیایی زیر آب برای شما بسیار جذاب است شاید یادگیری غواصی بتواند یکی از با ارزش ترین و بهترین دوره ها برای شما باشد؛ چرا که نه نتها این  امکان را پیش روی شما میگذارند که از دنیایی زیر آب دیدن کرده و حیات وحشی متفاوت را نظاره گر باشید بلکه برای پیدا کردن و انتخاب مقاصد سفری در آینده بسیار به شما کمک خواهد کرد!

غواصی تنها یک ورزش تفریحی جذاب نیست بلکه نوعی فعالیت معنوی و سبک زندگی به شمار میرود که به تنهایی بر روی تمامی جنبه های زندگی شخصیتی و فردی شما تاثیر گذار خواهد بود.

همچنین که میتوانید این فعالیت را به چشم یک شغل منحصر به فرد و پول ساز نیز ببیندی چرا که این روزها شغل های مرتبط با این رشته در حال افزایش هستند و این امکان را خواهید داشت تا با کمک مدرک غواصی بین المللی خود شغلی متفاوت را در هر جایی از دنیا که دوست داشتید، داشته باشید.

در این مطلب از مجله آنلاین گردشگری استانبول سلام قصد داریم تا شما را بیشتر با این ورزش هیجان انگیز و منحصر به فرد آشنا کنیم؛ همراه ما بمانید.

آموزش غواصی کیش

یادگیری غواصی یکی از تجربه های منحصر به فرد و به یاد ماندنی است که هر کسی میتواند آن را امتحان کرده و از تجربه آن لذت ببرد؛ با این کار شما فرصت این را خواهید داشت تا به اعماق دریا و آب ها رفته و با زندگی موجودات دریایی و دنیایی زیرین آشنا شوید؛ اگر که هنوز تجربه غواصی را نداشته‌اید و یا مردد هستید برای انجام آن در ادامه به شما چند دلیل برای آنکه چرا نباید آموزش غواصی کیش را از دست بدهید را بررسی خواهیم کرد:

امکان کشف دنیای زیر آب: ۷۰ درصد کره زمین پوشیده از آب است و این یعنی مساحت وسیعی از زمین که کشف نشده باقی مانده است و شما میتوانید با یادگیری این ورزش به کشف و مشاهده دنیایی شگفت انگیز زیر آب بروید.

فعالیتی مهیج و آرامش بخش: یکی از دلایلی که میگویند غواصی اعتیاد آور است، آرامش و حس خلوصی است که در دنیایی زیر آب وجود دارد و هنگامی که شما به مشاهده موجودات زیر آب و دریا میپرداید و در حال غواصی هستید، ذهن و فکرتان از شلوغی های روزمره به دور است و آرامش را در لحظه احساس خواهید کرد.

ورزشی عالی برای سلامتی: غواصی یکی از پر مزیت ترین تفریحات و ورزش ها بوده که بر تمام ابعاد زندگی شما تاثیرگذار است؛ این ورزش به بهبود ریه ها، قلب و همچنین ماهیچه ها کمک خواهد کرد و تمرینی عالی برای کاهش استرس و بهبود سلامت روان است.

آموزش غواصی در کیش

در جهان سایت های غواصی بسیاری وجود دارد که هر کدام به نوبه خود منحصر به فرد و خاص هستند؛ ایران نیز از این قائده مستثنی نبوده و در خود سایت های غواصی بیشماری را جای داده است که غواصان را به خود مشغول کرده است؛ یکی از بهترین سایت های غواصی در ایران متعلق به یکی از جزایر جنوبی این کشور، یعنی جزیره کیش بوده که از معروف ترین و دیدنی ترین این سایت ها میتوان به مواردی همچون  سایت غواصی رویال راک کیش، سایت غواصی جلبک های کیش، سایت غواصی کنیون کیش، غواصی ساترت کرک کیش اشاره کرد.

برای اینکه در جزیره کیش به کدام موسسه برای آموزش غواصی در کیش مراجعه کنید نیاز است تا بررسی های لازم را انجام دهید تا بهترین موسسه را که از مربیان مجرب برخوردار هستند را برای فراگیری این رشته ورزشی انتخاب کنید.

غواصی در جزیره کیش از تفریحات پر طرفدار و محبوب به شمار میرود که بسیار به گردشگران و مسافرانی که از این جزیره دیدن میکنند پیشنهاد میشود. تقریبا در تمامی کلوپ های تفریحات دریایی نیز میتوانید به انجام این تفریح مشغول شوید؛ اما اگر که میخواهید به صورت اصولی، زیر نظر مربیان مجرب بین المللی به یادگیری غواصی مشغول شوید و مدرک بین المللی غواصی خود را دریافت کنید باید به سراغ مجموعه‌ای باشید که این خدمات را به شما ارائه میدهد.

غواصی در کیش

آموزش غواصی کیش

غواصی در کیش

برای آنکه به غواصی در کیش بپردازید لازم است تا چند نکته را در نظر داشته باشید. برای آغاز این ورزش شما نیاز خواهید داشت که مجموعه‌ای معتبر را پیدا کنید.

باید اضافه کنیم که روش های آموزش غواصی مختلفی در دنیا وجود دارد که همگی آنها در نوع مطالب ارائه شده یکسان هستند و صرفا روند یادگیری در آنها متفاوت است؛ یکی از روش های یادگیری غواصی در دنیا غواصی پدی بوده که در جزیره کیش نیز میتوانید از طریق آن غواصی را آموزش ببینید.

آشنایی با اصول اولیه شنا و نداشتن سابقه پزشکی پر خطر از دیگر نکته های است که باید در نظر داشته باشید.

نیازی نیست تا حتما شنا را به صورت حرفه‌ای و کامل بلد باشید، آشنایی اولیه با این ورزش و ابتدایی برای یادگیری غواصی کافی است.

پیش از آنکه به غواصی بپردازید مهم است تا وضعیت سلامتی خود را بررسی کنید؛ چرا  که در صورت داشتن مشکلات تنفسی، فشار خون بالا، بیماری های قلبی و… محدودیت های را برای غواصی خواهید داشت.

در انتها

جزیره کیش یکی از بهترین مکان های است که میتوانید در ایران به آموزش غواصی بپردازید؛ برای آنکه این فعالیت ورزشی را به صورت صحیح و حرفه‌ای آموزش ببینید مهم است تا مجموعه‌ای معتبری را که این ورزش را آموزش میدهد را پیدا کنید و زیر نظر مربیان مجرب و حرفه‌ای به صورت اصولی غواصی را آموزش ببینید و در انتها دوره مدرک بین المللی غواصی خود را اخذ کنید و پس از آن این امکان را خواهید داشت تا با توجه به سطح گذرانده شده در آب های آزاد سراسر دنیا به غواصی و کشف دنیایی زیر آب مشغول شوید.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید